Categories: category

Zkažená dovolená? Na naštvané hosty pomalu nastupuje umělá inteligence

Omluvy rozzlobeným klientům je podle Natashi, ředitelky luxusního resortu jednou z nejtěžších částí její práce. Najít ta správná slova a vyjádřit patřičnou míru lítosti, zejména když to není vina hotelu, je únavný a časově náročný proces. Nyní má ale tato ředitelka pětihvězdičkového resortu tajnou zbraň – umělou inteligenci (AI).

Share
Published by

Recent Posts

OBRAZEM: Muzea a galerie ve světě, které musíte jednou za život navštívit

Zmínky o nich nechybí v žádném průvodci, jejich návštěva se rovná téměř povinnosti. Muzea a…

17 hodin ago

Miliony konfet, grandiózní ohňostroj. Zažijte oslavy nového roku v New Yorku

Město, které nikdy nespí, i tak se New Yorku přezdívá. A kdy ocenit jeho živelnost,…

23 hodin ago

Zima na Slovensku pro pohodáře. Po lyžování se naložte do termálů

Slovenský region Liptov patří k nejkrásnějším destinacím na Slovensku. V zimě je nejen rájem lyžařů,…

2 dny ago

Jak se dobře ubytovat v hotelu. Devět chyb, které nejčastěji děláme

Chybovat je prý lidské. Ale když už vyrazíme na dovolenou a ubytování hledáme na hotelu,…

3 dny ago

Český výletník: Pořád mě tam posílají. Tak jsem šel do Prdele

Ne, nejde o fotomontáž splašené umělé inteligence. To místo skutečně existuje. Osada jménem Prdel. A…

4 dny ago

Nejvytíženější námořní trasy zápasí se suchem, mělčinami i terorismem

Jsou jako tepny mezinárodního obchodu. Právě těmito místy proudí převážná část mezikontinentálního obchodu, tedy přesouvaného…

5 dny ago